از سر و شکلت خوشت نمیآید؟ فکر میکنی از خانواده رانده شدهای؟ هیچوقت از نمرههایت راضی نیستی؟ تصور میکنی هیچکس تو را دوست ندارد؟ خلاصه خودت را مهمل و هیچ میدانی؟ اکنون زمان آن رسیده است که با خود مهربانتر باشی. این پیشداوریهای «من بیعرضهام»، «من آدم نیستم»، «من...» را کنار بگذار و هی تکرار نکن! این هم توصیههای کارساز و راهکارهای هوشمندانهای که به تو کمک میکنند، اعتماد به نفس داشته باشی. حالا نوبت توست!
چطور وقتی هیچ حسابمان میکنند زنده بمانیم؟
LIB1 F.C-4































































