«من از زندگی خودم نمینالم. صاف و پوستکنده میگویم که زندگیام عالی است. فقط مساله اینست که انگار تقدیر نیست من بتوانم راحت یکجا بنشینم و ریشم را بخارانم. دائم باید اتفاقی برای من بیفتد... من زیاد به خیالاتم اهمیت نمیدهم، ولی شاید واقعا طالع نحسی دارم که نمیگذارد زندگی من به خوبی و خوشی بگذرد...
طالع نحس
LIB1.KB3































































